Návštěva u paní starostky.

19.03.2013 22:59

 Návštěva u paní starostky.

 

Tak se po trochu delší době  vracím  příspěvkem  po návštěvě  u paní starostky ze dne 30.1.2013.

 Faktem je , že přivítání bylo milé  a s úsměvem,  ale v podstatě naprosto o ničem.

 

  Ač jsem naznačoval problematiku , kterou bych chtěl řešit , nebo o co se zajímají  obyvatelé Brnek  v dopise  paní starostce  úmyslně před návštěvou, aby si dokázala připravit odpovědi  nebylo to nic platné.

 

Když jsem se ptal na další osud zámku a okolí  , nic.

Když jsem se  ptal jestli ví o tom , že ,,Občanské sdružení pro obnovu a záchranu zámku ,, dostalo dotaci  na opravu zámku, pokrčení ramen.

Když jsem se ptal na pozemek a rozkradenou stavbu  skladu a  zahrady zámku nyní v držení NG  jak chtějí toto řešit nic.

Když jsem se ptal  jestli tlačí obec na  majitele  zajistit své objekty  proti vstupu a vzniku černých skládek , případně údržbu pozemků nic.

Když jsem se ptal co se bude dít dál v Brnkách  v jeho historickém jádru  nic.

 

    Takže je jasné , že Brnky jsou  v tomto na naprostém okraji zájmů , ani  se nerodí   nějaká nová vize,  jak tento problém řešit.

 Od té doby uplynulo skoro další dva měsíce , kdy jsem čekal nějaké upřesnění, taky nic .

                                                                                                                                                     Karel   Šebek